28. 3. Den naruby
Naše hodina se až na konec povedla, alespoň já to tak cítím, nevím jak ostatní, protože měla aktivitu, pracovní list s doplňováním, video a další aktivitu (kriss-cross). Pomáhali jsme těm, kterým to moc nešlo, nikdo nedělal problémy. Takže za mne dobré. Na druhou stranu na konci hodiny nám zbylo cca 5 nebo 10 minut, věnovali jsme se těm, kterým to moc nešlo, takže se ostatní museli hlásit trochu déle. (Šimon)
Na učení se mi líbilo, že jsem se od ostatních (od ostatních učících) dozvěděl něco víc než, jsem do té doby věděl. Taky oceňuji, že se v naší hodině skoro všichni chovali slušně. (Jáchym)
Byla to docela zábava, ale mohla jsem vzít do počítačové učebny zvoneček, protože zvoneček paní učitelky by fungoval líp než okřikování. Taky si myslím, že kdyby ostatní méně křičeli, všichni by si to užili mnohem víc. A taky by mohli všichni lépe poslouchat, protože pak by věděli, co a jak mají dělat. (Alice)
Nejvíc se mi na tom líbilo, že to ostatní měli zábavný. A na tom, jak jsem učil já se mi líbilo, že jsem si vyzkoušel, jaké to je být učitelem. (Adam)
Moje pocity ze Dne naruby při dějepise, který jsem učil:
Na učení se se mnou podíleli: Šimon, Terka, Sandra
Nejvíc se mi líbila aktivita Sandry, při které spolužáci předváděli scénky z 1.světové války.
Překvapilo mě, že kris kros, který jsem vymyslel, byl moc těžký.
Nejhorší bylo, že Terka musela několikrát zazvonit zvonkem, aby se utišil hluk ve třídě.
Komentář: Celá hodina se mi líbila, jenom mi vadil ten hluk. (Michal)
Na hodině se mi líbilo, že jsem si mohla zkusit, jaké je to být učitelkou, a myslím, že se mi to povedlo. Nelíbilo se mi, jak nás děti zlobily. (Kačka L.)
Na naší hodině mě překvapilo:
Že bylo hodně těžké všem to vysvětlovat a stíhat je všechny obcházet. Bylo těžké hlídat si hlasitost. Ale dopadlo to líp, než jsem čekal a myslím, že jsme to docela zvládli. (Vojta)
Co se mi líbilo:
- že samostatnou práci většina zvládla
- že moc dětí nezlobilo
- že testík dopadl dobře
Co se mi nelíbilo:
- že děti křičely a proto jsme nestíhali
- že půlka třídy neudělala DÚ
Co jsme udělaly dobře:
- vše jsme si dobře připravily
- diktát
Co jsme neudělaly dobře:
- hru
Co já sama jsem udělala dobře:
- diktát
Co já sama jsem neudělala dobře:
- byla jsem sama hlučná
- byla jsem nepříjemná na ostatní (Viky)
Ocenění: Byla jsem aktivní a snažila jsem se vše dobře vymyslet.
Doporučení: Měla bych méně řvát a být více trpělivá. (Sandra)
Trochu mi vadilo, že tam pořád křičeli, ale podle mě se nám to povedlo, naučili jsme je něco nového. (Ondra)
Nelíbilo se mi, že všichni hrozně řvali, i když jsem je napomenul. Nejsem s námi spokojen, protože jsme si to měli líp připravit a přezkoušet, abychom to nedělali na poslední chvíli. Ale líbilo se mi, že jsem měl moc nad ostatními. (Vašek)
Bavilo mě, že si to užívali a bavilo je to. Vadilo mi, že mě Tonda pořád otravoval. Příště musím dodržet časový limit. (Pavel)