Čarodějnice 28. 4. 2017
Téma čarodějnic jsme využili v geometrii, češtině i hudební výchově. Na začátku nás paní učitelka seznámila s programem, abychom věděli, co nás čeká a abychom si mohli práci samostatnou i v týmech naplánovat. Každá skupina se zařídila jinak a všechny dobře, protože jsme ve stanovený čas měli všechno splněno a byli připraveni ke společnému sdílení a ochutnávce ovoce a zeleniny, které přišlo v rámci projektu "Ovoce do škol".
V průběhu dvou hodin jsme tak každý vytvořil svou čarodějnici a napsali do ní, čeho bychom se chtěli zbavit, co nám vadí na sobě samých nebo na světě kolem nás. Vypátrali jsme, jak se jmenuje která z deseti čarodějnic na obrázcích, ačkoliv informace o nich byly rozmístěné po malých kouskách na chodbě a dost se podobaly. Zjistili jsme za pomoci knihy a internetu,, co to je vlastně za svátek a proč a jak se slaví. A nachystali ochutnávku.
V závěrečné části jsme pak zpívali s kytarou, jedli a představovali si navzájem své čarodějnice.